Friday, February 4, 2011

~~ family ~~

bg aku.....family is like a bra...
kite memerlukn bra utk membuatkn kite selesa, selamat n membentuk diri dengan cantek..
sgt ganaz peribahasa aku nie tp ske ati aku laa...haha
kalo wt cmnie kt exam mau merah jek markah kn.. ;p
aku slalu kate family aku nie cm 1 family dinosaur yg best..yelaa..pnoh ngan lelaki yg nakal2..hmmm..isk..
saket ati gak kenkadang kalo kne buli tp bile igt mmg asik gelak je laa...weng2 cm aku laa..hehe
ehemmm...mgu nie mmg bz...chinese new year...
biase laa bile ade coti2 umum nie (khas ke umum..ntah..)..adek2 yg kt U tue pon duyun2 blk ngan beg besa yg pnoh ngan bj kotor...kalo ade magnifying glass 2 sure leh nmpk byk caceng...eee...haha
menda nie kira cam rutin gak laa bg aku seorg kakak yg ermmmmmm.....hahaha...baek laa kira nye kn...
3 org sume adek aku nie yg kt U...sume lelaki..yg last pon lelaki..skola rendah lg laa...
umah toksah cite arr kn..superb havoc..tambah2 lg adek aku num 3 bwk membe blk...
membe adek aku nie memula malu2 ngan aku..haha..lama2 ambek ko..siap bley buli aku blk..damn...haha
bile sume da berkumpul...mcm2 auta kua...xleh bla..
tp aku ske rmi2 nie...havoc..kuarga besa nie wt aku bahagia walopon ade part gado2 klaka...aku buli ko n ko buli aku blk..tp this is life..
ye laa..xkn nk statik je kn..cam tiang..gelak idok..nanges idok..x syok arr cmtue an...
damn i luv my family...hahaha...
xpat cite byk..ade urusan..next time k beb..

geget dea cepat..aummm...

2 comments: