Wednesday, February 23, 2011

..bufday..

the annual birthday comes again..today onward me,myself and me again will be hosting the number 24 for year 2011...ahaks...
ini makna nye..hr nie bufday aku...
penghargaan kepada diri sendiri kerana berjaya menjaga diri sendiri selama 24 tahun...

umo mmg sah2 laa menunjukkan bape lame da idup n da bape tua kn...
tp umo x menunjukkn tahap kematangan seseorg...sebab...tahap matang seseorg tue bergantung kepada cara dea handle life dea n pembawakkn diri dea dlm society...

live life 2 da fullest...hehe
..do not stop without first trying..

time kasih kepada semua yg wish aku n motivate aku tuk trus berjaya...yeah...
korg mmg best beb...luv u all.. hehe

doa aku kepada diri sendri...semoga aku d murahkan rezeki n ape yg aku lakukan d berkati...hehe

bufday cake yg rase nye x seswai d makan... ;p

2 comments: