Friday, June 10, 2011

...cabaran n tekanan...

2011 bermula ngan baek skali...rezeki murh n smua berjln lancar...
tp start bln april...smua cabaran n dugaan yg menjadi tekanan bermula..
what a sick month !!!!
im sick n i think my fren already know bout this...the sickness that require me to do operation...
then im losing him...but im ok with it...saya redha n sy ok...
tekanan kt ward lagik...kwn2 suma ok tp 'ngesot' yg wat kami stress...arghhh....

since January 2011...at least once a week aku akn ambik 1 hari tuk drive n duduk beribadat kat masjid negara...
bukan mahu menunjuk tp siyes...aku rase tenang bile sujud kt karpet masjid tue...
nk wat hari2 x bley kn...keje shift x sempat...so biase aku akn g hr khamis kalo hr tue keje pg...

xde tempat tuk aku meluah rase sedih or ape2 je prasaan kot...kwn2 ade tp xde sape yg lebey paham ape aku rase melainkn Allah...
nk bercerita pon bkn nye reti...lebey2 lg aku yg suke ketawa nie...cite patut nye sedih pon leh jadik klaka jek..

byk cabaran thn nie tp sume nie dugaan...aku akan cuba hadapi sume nie ngan tenang..
semua yang berlaku pasti ada hikmah nye...n aku akn trus hadapi nye tanpa berganjak..yess....i know i can...haha...Allah tue adil...pasti ade cahaya di sebalik kegelapan...

No comments:

Post a Comment